KONTAKTY

INTERIEROVEIHRISKA.SK
REATEK SVK, s.r.o.
Trenčín - Bratislava
tel: +421(0)32 3811 404
napíšte nám
Mob: +421(0)905 671 158
www.ihriskamich.sk

NOVINKY

arr3Postup pri kúpe ihriskaKúpa ihriska  -  Postup Rozhodli ste sa pre otvorenie interiérového ihriska, detského kútika alebo...

KONTAKT » Reklamácia
Reklamácia

REKLAMAČNÝ POSTUP

1. Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom a právnym poriadkom platným v SR.

2. Tovar treba reklamovať u dodávateľa podľa podmienok reklamačného poriadku, ktorý je uvedený vo VOP.

Pri reklamácii je potrebné vypísať buď reklamačný protokol priamo TU SI STIAHNITE REKLAMAČNÝ PROTOKOL, alebo nám zaslať reklamáciu na e-mail: servis@reatek.sk

Reklamácia zaslaná na e-mailovú adresu servis@reatek.sk musí obsahovať: doklad o úhrade s dátumom predaja, číslo faktúry, špecifikáciu zakúpeného tovaru a popis závady, fotodokumentácia tiež napomôže.

V prípade, že reklamovaný tovar zasielate alebo priveziete osobne, doručovacia adresa pre reklamácie: REATEK SVK s.r.o., ul. Gen. M.R. Štefánika 12, 911 01 Trenčín, tel. +421 (0) 32 3811 404.

Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

Nezabudnite:

- dodať doklad o úhrade (faktúru, dodací list s dokladom z registračnej pokladne)

- popísať závadu reklamovaného tovaru

- uviesť názov alebo inú špecifikáciu reklamovaného tovaru

Reklamácia bude zaevidovaná a bez zbytočného odkladu vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.

Reklamácia sa vzťahuje na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Nadobúdaci doklad slúži ako záručný list.

!!!  Pozor  !!! Pri reklamácií vzniká riziko pre kupujúceho, kde dopravu za reklamáciu uhrádza kupujúci.