REKLAMAČNÝ POSTUP
1. Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom a právnym poriadkom platným v SR.
2. Tovar treba reklamovať u dodávateľa podľa podmienok reklamačného poriadku, ktorý je uvedený aj vo VOP.
Reklamácia zaslaná na e-mailovú adresu musí obsahovať: doklad o úhrade s dátumom predaja, číslo faktúry, špecifikáciu zakúpeného tovaru a popis závady, fotodokumentácia tiež napomôže.
Nezabudnite:
- dodať doklad o úhrade (faktúru, dodací list)
- popísať závadu reklamovaného tovaru
- uviesť názov alebo inú špecifikáciu reklamovaného tovaru
Reklamácia bude zaevidovaná a bez zbytočného odkladu vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.
Reklamácia sa vzťahuje na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Nadobúdaci doklad slúži ako záručný list.
!!! Pozor !!! Pri reklamácií vzniká riziko pre kupujúceho, kde dopravu za reklamáciu uhrádza kupujúci.