Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.


KONTAKT » Reklamácia
Reklamácia

REKLAMAČNÝ POSTUP

1. Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom a právnym poriadkom platným v SR.

2. Tovar treba reklamovať u dodávateľa podľa podmienok reklamačného poriadku, ktorý je uvedený aj vo VOP.

Reklamácia zaslaná na e-mailovú adresu musí obsahovať: doklad o úhrade s dátumom predaja, číslo faktúry, špecifikáciu zakúpeného tovaru a popis závady, fotodokumentácia tiež napomôže.

Nezabudnite:

- dodať doklad o úhrade (faktúru, dodací list)

- popísať závadu reklamovaného tovaru

- uviesť názov alebo inú špecifikáciu reklamovaného tovaru

Reklamácia bude zaevidovaná a bez zbytočného odkladu vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.

Reklamácia sa vzťahuje na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Nadobúdaci doklad slúži ako záručný list.

!!!  Pozor  !!! Pri reklamácií vzniká riziko pre kupujúceho, kde dopravu za reklamáciu uhrádza kupujúci.