Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

KONTAKTY

CENTRAZABAVY.SK
REATEK SVK, s.r.o.
Trenčín - Bratislava
tel: +421(0)905 671 158
napíšte nám
+421(0)32 3811 404
info@reatek.sk

TOVAR V AKCII

Naša cena 10 290,00 EUR
Naša cena 17 990,00 EUR
Naša cena 16 990,00 EUR

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena 10 890,00 EUR
Naša cena 16 690,00 EUR
Naša cena 569,00 EUR

KONTAKT » Reklamácia
Reklamácia

REKLAMAČNÝ POSTUP

1. Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom a právnym poriadkom platným v SR.

2. Tovar treba reklamovať u dodávateľa podľa podmienok reklamačného poriadku, ktorý je uvedený vo VOP.

Pri reklamácii je potrebné vypísať buď reklamačný protokol priamo TU SI STIAHNITE REKLAMAČNÝ PROTOKOL, alebo nám zaslať reklamáciu na e-mail: servis@reatek.sk

Reklamácia zaslaná na e-mailovú adresu servis@reatek.sk musí obsahovať: doklad o úhrade s dátumom predaja, číslo faktúry, špecifikáciu zakúpeného tovaru a popis závady, fotodokumentácia tiež napomôže.

V prípade, že reklamovaný tovar zasielate alebo priveziete osobne, doručovacia adresa pre reklamácie: REATEK SVK s.r.o., ul. Gen. M.R. Štefánika 12, 911 01 Trenčín, tel. +421 (0) 32 3811 404.

Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

Nezabudnite:

- dodať doklad o úhrade (faktúru, dodací list s dokladom z registračnej pokladne)

- popísať závadu reklamovaného tovaru

- uviesť názov alebo inú špecifikáciu reklamovaného tovaru

Reklamácia bude zaevidovaná a bez zbytočného odkladu vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.

Reklamácia sa vzťahuje na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Nadobúdaci doklad slúži ako záručný list.

!!!  Pozor  !!! Pri reklamácií vzniká riziko pre kupujúceho, kde dopravu za reklamáciu uhrádza kupujúci.